Announcement

Collapse

Forum Rules [Updated 12/21/2016]

MAIN RULES OF THE FORUMS

Please respect your community. Respect each other as you all enjoy the same thing ? The Game.

We encourage open and friendly discussion of the game and the Community. Moderators and Staff have final decisions on all matters, and are here to make sure that the Community remains a friendly, fun place appropriate for players of all backgrounds, ages and groups.

It is the forum member's responsibility to stay up to date on forum rules and to honor the behavior outlined.

PURPOSE OF THE FORUMS

These forums provide an area for constructive player discussions of the game. It also allows players to
help each other identify bugs and issues, and help each other reproduce and resolve them.

These forums are not the most direct way to contact support. If you?re having an issue with your game and you need direct assistance, please tap on the FAQ/Support tab within the game.

CHANGES OR IMPROVEMENT

Please make sure to stay updated on these rules by reviewing this page from time to time.

SET RULES

This is a private board. As such, decisions made are final.
We reserve the right to remove any message board content without notice for any reason.

Rule 1: Responses to rule violations
Violating these rules will result in warnings, either formal or informal, suspensions, banning, or other sanctions.

Rule 2: Respect other users on the forums
- Do not make attacks or insult other users, either in the forums or through private messages. Disagreements and debates are fine, but don?t make it personal.
- Do not attack groups. This includes professions, races, religions, sexual orientations, genders, incomes, or even vague groups like ?you people.?
- Do not use ill terms which are offensive to groups, do not ?flame?, ?troll.? or ?haze?.

Rule 3: Respect the forum purpose and structure
- Make your posts in the appropriate forum.
- Please use the Search function. If a relevant thread already exists, please post there instead of creating a new thread about the same topic. Duplicate threads will be closed to keep the forums orderly and easy to navigate.
- Keep off-topic posts in the off-topic forum.
- Don?t start discussions about games that are not ours.
- Do not cross-link to other message boards or websites unless approved by a moderator.

Rule 4: Respect the law
- Do not post anything illegal under U.S. law, or encourage other users to break the laws of the U.S. or their country of residence.
- Do not encourage users to break terms of service. This includes giving information about how to find scripts, exploits, or cheats, as well as arranging to buy or sell accounts or virtual goods.

Rule 5: Respect the audience
Think about who you're talking to. Users may be as young as 13 on these message boards, and may be male or female, and from countries across the globe.
- Keep your language civil. Profanity is frowned on.
- Do not post Adult Material, inappropriate graphic sexual content in any format, or links to sexually explicit sites.
- Do not post graphic images or explicit descriptions of violent acts.
- Do not use an avatar or signature that could offend other users. They have to look at it a lot.

Rule 6: Respect privacy
- Do not post any private emails or private messages unless you have the explicit permission of each person involved in the exchange.
- Do not post private communication between customer support, members, moderators, or administrators on these forums, or anywhere else. (This include support ticket responses)
- Do not post any information covered by a non-disclosure agreement or beta testing agreement. Even if you somehow have inside information about our competitors, for legal reasons we don?t want to hear it.
- Do not post Facebook information about other forum users.
- Do not post any private information about other users.
- Do not post in-game information in an attempt to have other players attack your target. Be careful to not cross the line into bullying.

Rule 7: Do not spam
- Do not post repeatedly about the same topic.
- Do not spam users on the forums or through private messages.
- Do not start a thread without actual purpose.
- Do not start a thread about a news story or article unless you make it clear what the story is about, and offer your own opinion to start a discussion.

Rule 8: Respect your account
- Do not share your account information with other individuals. You will be held responsible for any rules violations that occur under your account.
- Do not create new accounts or use other tricks to avoid suspensions or bans.
- Do not create ?sock puppet? accounts ? multiple accounts created just so that you can agree with yourself and make it seem like your ideas have more support than they do.
- Never include your e-mail address or any other personal information in posts.

Rule 9: Respect the Moderators
- Do not post using the color red. This color is reserved for moderators.
- Do not impersonate moderators. Do not claim to speak for the moderators.

Rule 10: Respect the decisions of the moderators
- The moderation teams reserves the right to warn, suspend, or permanently ban users judged to be acting against the spirit of the rules, even if the user is following the letter of the rules.
- Do not argue with moderators about moderator decisions. You can disagree with a moderator?s opinions, just like any other poster, but when they post moderator actions in red text, it is considered final.
- Moderators have no access to your game account. If you have an issue you must contact customer service.

Generally, BE NICE. There is nothing wrong with being nice to each other.
See more
See less

Recompenses non reçus des mercenaires de janviers et achats de boites !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Recompenses non reçus des mercenaires de janviers et achats de boites !!!

Y en a marre !!
    Certes nous ne sommes pas obligé d'acheter des boites ou de faire les évènements mais quand on le fait, merci à Kabam de respecter ces engagemenst !

Pour moi, c'est fini !! pour une fois que j'achetais et bien c'est la dernière fois !! Et si J ETAIS LA SEULE DANS CE CAS MAIS NON !!!

DICUSSION AVEC KABAM POUR QUE NOUS PUISSSIONS OBTENIR NOS RECOMPENSES

From: [email protected]
    To:
    Subject: RE: Evènements passés [ ref:_00D301HgIt._500a0qDGsK:ref ]

Salutations,

Merci d'avoir écrit en! Si je comprends votre inquiétude, vous êtes préoccupé par les éléments de fidélité d'un

événement récent. Je suis désolé pour la gêne occasionnée pour vous. Je serai heureux de vérifier et de vous aider.

Soyez assuré que je m'engage à faire de mon mieux pour vous aider et vais lancer une recherche

approfondie.Toutefois, le service proposant une assistance dans votre langue est temporairement indisponible.

Aussi je vous demande de bien vouloir faire preuve d'indulgence à mon égard ; bien que le Français ne soit pas ma

langue natale, je souhaite vous assister le mieux possible ! Notre service d'assistance français prendra le relai dès

qu'il sera de nouveau disponible ! Je vous remercie pour votre compréhension et votre patience.

D'enquêter et de vous aider davantage, se il vous plaît confirmer le nom de l'événement et la date exactes ainsi que

la capture d'écran de la carte de leader du classement car il ya beaucoup d'événements / promos / tournois qui se

déroulent sur tous les mondes en tout temps. Une fois que je reçois ces détails que je vais être en mesure de se

pencher sur cette question pour vous.

L'attente de votre réponse.
    Cordialement,

Ma réponse

Pour vous répondre il s'agit des mercenaire qui ont eu lieu au mois de janvier 2015récolte des coffres fons
    Puis d'achat de boites dagonets ainsi que l'achat de boites elites gawaines et une autre boite entre 12/12/2014

jusqu'au 15/01/2015
    Pour l'achat des boites on devait recevoir sous 7 à 10 jours le même nombres de boites.

To:

Salutations Catherine ,

Merci pour la réponse .

Je comprends très bien votre préoccupation . En tant que joueur , je me suis peut se rapporter à votre

préoccupation et frustrations à ce sujet, cependant, je ne ai pu trouver une promotion comme vous l'avez décrit . Je

souhaite vraiment pour vous aider , mais malheureusement sans information adéquate sur quel événement que vous

faites allusion , je serai incapable de confirmer vos qualifications , donc je vous demander se il vous plaît me aider

avec le nom exact des boîtes . Je suis désolé pour la gêne occasionnée pour vous .

Merci pour votre compréhension dans cette affaire . Passez une bonne journée!

Ma réponse:

Bonjour,
    Pour répondre à votre courriel, je n'ai plus les dates exactes ni le noms des évènements. Par contre juste après

Noël,un évènement de mercenaires à eu lieu, il fallait obtenir des coffres Courlandes. Aucuns retours puisque

certains joueurs les ont encore dans leurs inventaire.

Après le 1er janvier, pareil évènement des mercenaires avec coffres fons, là aussi dans les inventaires mais pas de

retour !
    Puis durant les vacances (France) annonces caravanes disant que si on achète des coffres dagonets on doit

recevoir la même chose.Le lendemain pareil, sinon achète des coffres élites gawain on devait aussi recevoir la même

quantité.Puis de nouveau pour l'achat de coffres(j'ai oublié le nom) ,là aussi on devait recevoir la même chose. Et

toujours rien en retour.
    Donc moi comme d'autres joueurs avons fait ces évènement et personne n'a reçu ces offres dans les 7 à 10 jours

comme annoncer dans les messages de la caravane. pourquoi nous faire de telles offres si quand on en profite, on

n'a pas les retours? Donc, nous aimerions savoir quand allons nous recevoir les récompenses de ces différents

évènements et annonces de caravane?
    Merci pour votre réponse que je ferais parvenir aux différentes alliances sur les serveurs.

Date: Fri, 30 Jan 2015 17:26:48 +0000
    To:

Salutations Catherine,

Merci pour la réponse.

Après une enquête minutieuse l'équipe du jeu a pu vérifier que tous les joueurs qui se sont qualifiées ont été émis

leurs récompenses correctes suggérant que si vous ne avez pas reçu vos récompenses que vous ne pouvez pas

avoir qualifié.

Toutes mes excuses pour toute confusion ou inconvénients causés. Pour d'autres questions et préoccupations

sentons se il vous plaît à écrire et nous serions plus qu'heureux de vous aider.

Cordialement,

Roy M

Ma réponse:
    Permettez moi, de faire la diffusion de vos réponses sur les serveurs ainsi que sur votre forum, car c'est prendre

vos joueurs pour des machines à sous , et que venant de votre part il n'y a plus aucun respect et que le but de

Kabam c'est de récolter simplement de l'argent !
    Une pétition va être lancée afin que Kabam respecte ses engagements comme nous nous respectons les clauses

quand nous achetons !

Je me permet aussi de réclamer ces fameuses boites via ces annonces car, il est inadmissible que vous ne respectiez

pas ces annonces! nous jouons le jeu en achetant ces boites et donc comme il est dit sous 7 à 10 jours nous devons

avoir ces boites sauf que depuis un certain temps nous les recevons que si nous les joueurs nous plaignons en

masse, nous sommes en droit de réclamer le même nombres de boites que ces achats comme s'était annoncé dans

vos messages caravanes.

Bien sur, je pense qu' un grand nombre d'entre nous allons boycotter encore une fois vos annonces et pour

certains arrêter le jeu!
    C'est bien dommage ....!
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎